8,2
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 217 evaluaties
9,0
ILSE SCHEEPERS, GEMEENTE STEIN
woensdag 18 december 2019, 10:56
Wil je dat je klant je emails begrijpt en beantwoord? Een pakkende email in 10 seconden? Volg dan de workshop efficënt en verzorgd e-mailen!
9,0
RIA GROND, GGD ZUID LIMBURG
donderdag 12 september 2019, 08:32
De workshop Efficiënt en Vriendelijk e-mailen is een aanrader voor iedereen. Tijdens deze workshop leer je om aandacht te besteden aan je e-mailverkeer. Niet zomaar iets schrijven maar zorgen dat het duidelijk, netjes, to the point en vriendelijk is. Ik vond het super goed !
8,0
PETER VAN NEER, GGD ZUID LIMBURG
woensdag 11 september 2019, 07:44
De workshop Efficiënt en Vriendelijk E-mailen geeft een goed inzicht in de manier waarop je via e-mail mensen kunt benaderen. De uitleg is helder, overzichtelijk en zeer bruikbaar in de praktijk.
9,0
ELIEN BROK, DE EFTELING
donderdag 20 juni 2019, 09:22
Wanneer je deze training gaat volgen wordt je geënthousiasmeerd door de trainer en zijn kennis. Je kunt het gemakkelijk toepassen in de praktijk. Een aanrader voor elke medewerker die te maken heeft met regelmatig e-mail verkeer.
9,0
INGER HOLTHOF-STORM, MONUTA VERZEKERINGEN N.V.
maandag 11 februari 2019, 16:14
Voor het schrijven van de perfecte e-mail kan ik de training van Loo van Eck aanbevelen. Binnen twee trainingsdagen ben ik een stuk wijzer geworden in hoe ik mijn e-mails het beste kan opstellen. Door het volgen van deze training kan ik onze klanten sneller beantwoorden op een heldere manier van informatie geven. Dat wat de klant wil weten zie hij nu in een oogopslag.