8,5
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 1010 evaluaties
9,0
JOHAN TOP, LEERTOUWER
maandag 30 augustus 2021, 15:33
Een fijne en leuke training waarbij ik veel tips gekregen heb die ik in de toekomst kan toepassen.
9,0
KOOS DE VRIES, GEMEENTE LEEUWARDEN
vrijdag 30 juli 2021, 14:41
Een uitstekende training om beter inzicht te krijgen in je communicatie en je communicatievaardigheden te verbeteren.
8,0
MARC KALEE, LBP SIGHT
woensdag 23 juni 2021, 13:24
De training was erg plezierig. Online theorie voorafgaand aan de training was goed, zo kon tijdens de cursusdag zelf concreet aan de slag.
8,0
MICHELLE VAN DE POLL, LBP SIGHT
woensdag 23 juni 2021, 12:49
Een waardevolle training. De voorbereiding via ME-learning zorgt ervoor dat je je echt verdiept in de stof, en dat je tijdens de les niet alleen maar droge theorie uitgelegd krijgt. In combinatie met het oefenen met een acteur krijg je echt concrete handvatten om aan de slag te gaan.
8,0
SANDER ROMAR, GEMEENTE LEEUWARDEN
dinsdag 18 mei 2021, 10:20
Een fijne, leerzame, laagdrempelige maar nuttig training. Met een prettige trainer die er voor heeft gezorgd dat iedereen die de training volgde zich vrij voelde om zich open te stellen waardoor het niveau van de training omhoog ging door de inhoudelijke vraagstukken.
9,0
STEFAN SPIERING, RABOBANK NEDERLAND
maandag 18 januari 2021, 10:47
Prima training. Digitaal ook geen probleem om deze te volgen. Overigens kende ik wel de deelnemers. Rollenspellen zijn altijd spannend maar werd heel leuk opgepakt nu met goeie actrice. Veel geleerd over gesprekstechnieken, die ik ooit wel eens al had gehoord maar nu even weer op scherp zijn gezet. Wat werkt en wat niet. Prima training! Ik zou anderen deze zeker aanbevelen
8,0
ARNOLD KASTEEL, RABOBANK NEDERLAND
maandag 18 januari 2021, 09:14
ik zou deze training zeker aanbevelen bij collega's, goed om een keer gespiegeld te worden en handige tools gekregen om gesprekspartner te analyseren
7,0
JOKE DIJKHUIS-BRUINS, RABOBANK ZUID EN OOST GRONINGEN
vrijdag 15 januari 2021, 08:33
Goede en prettige training die gelijk in de praktijk kan worden toegepast.
7,0
JAN VAN WIEREN, RABOBANK NEDERLAND
maandag 11 januari 2021, 13:48
Interessant, inhoudelijk goed en op maat voor iedere deelnemer. Prettige training!
7,0
JOKE TANIA, GEMEENTE LEEUWARDEN
maandag 21 december 2020, 09:04
Toffe training met een goede acteur.
9,0
KIM CAMPHUYNDER, OOSTERPOORT
dinsdag 8 december 2020, 09:56
Fijne training met onderwerpen uit de praktijk. Trainers denken mee en de acteur is erg goed!
10,0
DANIELLE LEENDERS, GEMEENTE 'S-HERTOGENBOSCH
dinsdag 1 december 2020, 10:00
De ideale manier om te leren. In een veilige, vertrouwde omgeving waar toch van je wordt gevraagd om je grenzen op te zoeken is voor mij de manier om te leren. Ik had het gevoel met een echte klant te spreken en daardoor kwam ik makkelijker in mijn rol. De sfeer was positief, gezellig, vertrouwd en veilig.
9,0
FIONA VAN PINKSTEREN, GEMEENTE 'S-HERTOGENBOSCH
maandag 30 november 2020, 09:46
Goede, actieve en interactieve training met je eigen praktijkvoorbeelden. Tops en tips zijn meteen te gebruiken.
8,0
MARIAN TER BEEK, GEMEENTE PUTTEN
donderdag 26 november 2020, 21:39
Je leert met deze cursus hoe je op eenvoudige wijze de regie in handen kunt krijgen in een gesprek. En leer je door simpele stappen jezelf een betere gesprekspartner te zijn.
8,0
KIM BEIJNEN, GEMEENTE PUTTEN
donderdag 26 november 2020, 18:17
Prima training, leuk dat er met een acteur geoefend wordt!
9,0
DANIELLE TOLHUIS, OOSTERPOORT
woensdag 4 november 2020, 12:01
Het was een leuke leerzame training.
10,0
MIRJAM VAN DE ZANDSCHULP, GEMEENTE PUTTEN
donderdag 29 oktober 2020, 12:09
Ik vond het een leerzame training, omdat de praktijkvoorbeelden geoefend werden, zodat je in je emotie kwam en daar kreeg je tips over, hoe je over kwam, wat ging er goed, wat zou je de volgende keer beter kunnen doen, zodat je de volgende keer nog beter een gesprek in eigen regie kan houden.
8,0
FOKKO EVERTS, GEMEENTE PUTTEN
woensdag 28 oktober 2020, 12:07
Het is een hele nuttige training. Soms confronterend, maar het helpt om jezelf te blijven ontwikkelen.
9,0
DANIELLE KEUKENMEESTER, GEMEENTE MIDDEN-DELFLAND
dinsdag 8 september 2020, 11:33
Een training die ervoor zorgt dat je met meer rust en vertrouwen gesprekken voert. Als je snapt waarom je gesprekspartner doet wat hij/zij doet en als je weet hoe je hier het beste op kunt reageren dan kosten sommige gesprekken veel minder energie en verlopen ze gewoon soepeler!
8,0
TOM VAN DE WIJGERT, VERENIGING P&O NETWERK REGIO EDE- ARNHEM- NIJMEGEN / GELDERS TALENT
dinsdag 8 september 2020, 10:40
Pakkende interactieve training die niet verteld wat je moet doen voor een goed gesprek, maar het je ook laat doen.
8,0
MAARTEN VAN LOENEN, MOBYPEOPLE
donderdag 19 december 2019, 12:43
Goede cursus met enthousiaste trainers en acteurs die je helpt bij het verbeteren van gesprekstechnieken, waarbij ook een stukje theoretische achtergrond wordt meegegeven.
8,0
BERNICE KOORN, DELTAWONEN
vrijdag 1 november 2019, 12:26
Super leuke training, waarin je nagaat hoe je reageert en waarom. Daarnaast een mooie opfrisser over de algemene structuur van een gesprek. Tot slot fijne en persoonlijke tips.
8,0
JUNIOR STUITJE, DELTAWONEN
maandag 28 oktober 2019, 09:20
Voor een energievolle, leuke en vooral leerzame cursus gespreksvaardigheid ben je bij Loo van Eck goed terecht. Een dag vol leren, kennisdelen en sessies met een acteur maken het een leuke en verfrissende cursus.
9,0
GISCHJA VAN DE KASTEELE, RIJN IJSSEL
dinsdag 9 juli 2019, 19:16
Tijdens de cursus het goede gesprek wordt je meegenomen in enerzijds de theoretische kennis over communiceren en anderzijds de confrontatie op je eigen communicatieve vaardigheden. Een prima balans tussen theorie en praktijk. Bovendien is de cursus in een kleine setting waardoor je veel persoonlijke aandacht krijgt en dat er goed wordt aangesloten op vragen en behoeften van de deelnemers. Er is ruimschoots de tijd om te oefenen aan je vaardigheden met de acteur. Een meerwaarde omdat er door middel van jouw geschetste persoon wordt gereageerd op de manier hoe jij jezelf inzet. Gewoon een aanrader voor iedereen die graag wordt gereflecteerd op zijn communicatieve vaardigheden en hier in wil leren.
8,0
WYTZE SCHOUTEN, FORSETI | CONCORDIS GROEP
dinsdag 9 juli 2019, 12:02
Gesprekken voeren lijkt iets waar je niet bij na hoeft te denken. Toch blijf je soms na een gesprek zitten met de gedachte "Dat ging niet handig." De training van LvE leert je om je doelen goed te stellen, om in te spelen op de behoefte van je gesprekspartners. Wat blijkt: het helpt om af en toe *wel* na te denken over hoe je een gesprek voert en hoe je daarin met de ander omgaat. Nuttig voor acquisitie, slecht-nieuwsgesprekken en vooral voor omgaan met verrassingen in het gesprek.
9,0
FOKKO EVERTS, GEMEENTE PUTTEN
vrijdag 7 juni 2019, 11:08
De training Betere Gesprekken Voeren heeft me meer inzicht gegeven in mijn eigen gedrag en houding. De opgedane kennis en gesprekstechnieken kan ik nu in de praktijk gaan toepassen.
7,0
A. BOONSTRA, GEMEENTE LEEUWARDEN
dinsdag 4 juni 2019, 10:27
In deze interactieve workshop ga je aan de slag met gespreksvoering. Dit doe je onder leiding van een echte acteur om zo goed je rol uit te kunnen voeren. Eveneens komen er casussen aan bod welke uit de praktijk komen zodat die voor een ieder leerzaam is. Hoe communiceer jij eigenlijk en welke invloed heeft dit op je tegenpartij?
8,0
ANITA TERPSTRA, GEMEENTE LEEUWARDEN
dinsdag 4 juni 2019, 10:11
Leerzame en boeiende training! Door de activiteiten in de training blijf je goed aangehaakt!
7,0
JAN HEEG, GEMEENTE LEEUWARDEN
maandag 20 mei 2019, 09:33
De workshop Klantgerichte Gesprekken is een 'must' voor iedereen omdat effectief gesprekken voeren een basisvaardigheid is onze organisatie. Bovendien is de training niet alleen nuttig, maar ook heel leuk. En je leert je collega's op een andere manier en in een andere setting beter kennen.
8,0
JILL PASMAN, MONUTA VERZEKERINGEN N.V.
woensdag 20 februari 2019, 09:05
Dankzij de training heb ik concrete handvatten gekregen die ik in de praktijk kan toepassen. De trainer en acteur waren erg professioneel, enthouasiast en meedenkend. Een aanrader!
9,0
MILOU NOUWENS, DE EFTELING
woensdag 19 december 2018, 20:09
De cursus is erg leerzaam. Er is veel ruimte voor input voor zaken waar je in gesprekken tegenaan loopt. Zeker ook ruimte voor humor en een goed gesprek. Bedankt!
9,0
GERRITA PUL, SNETSELAAR CONSTRUCTIEVE INGENIEURS
maandag 17 december 2018, 09:25
Leerzame en leuke 'goed gesprek' training gevolg bij Loo en Van Eck. De regie pakken in een gesprek moet me nu zeker lukken.
9,0
BAS VAN BOCHOVE, SNETSELAAR CONSTRUCTIEVE INGENIEURS
maandag 17 december 2018, 08:48
Fantastische training om je gesprekstechniek een boost te geven. Na deze training ga je veel relaxter een (lastig) gesprek in.
8,0
LENNERT KUIP, MOBYCON PEOPLE
vrijdag 9 november 2018, 14:50
Een interessante cursus die je met een lach op je gezicht meer leert over communiceren en helpt om beter te communiceren. Een aanrader voor iedereen die meer uit (non)verbale communicatie wil halen!
8,0
SELENE LENTJES, RIJN IJSSEL
dinsdag 30 oktober 2018, 11:15
Het was een diepgaande, motiverende en praktische training waarbij je de juiste handvatten mee krijgt om het gesprek goed in te gaan
8,0
SANDRA KUIPER, ENO
vrijdag 21 september 2018, 13:53
De trainers zijn gedreven voor hun vak. Ze weten de stof dichtbij de belevingswereld te brengen en dit wordt op een hedendaagse en eigentijdse manier gedaan. Hierbij worden de tools van de cursisten gebruikt. Het zijn fijne personen om mee samen te mogen werken. Hun bevlogenheid wordt zeer gewaardeerd.
8,0
GEA WIJNBERGEN, GEMEENTE BERKELLAND
maandag 23 juli 2018, 09:02
Mooie training. Heel knap hoe je in enkele uren bewust gemaakt wordt van je eigen denken en handelen in gesprekken en verslagen. Goed om nu kapstokken te hebben voor de praktijk.
9,0
MONIQUE HOOGENBOOM, NAKTUINBOUW
maandag 4 juni 2018, 09:12
Wil je zelf de regie houden tijdens het gesprek met een klant? Met de tips uit de workshop 'betere gesprekken voeren' lukt je dat! Je leert hoe je op een nette manier duidelijk kunt zijn, ook als je een klant niet verder kunt helpen.
9,0
DENNIS HOOGENBOOM, NAKTUINBOUW
donderdag 26 april 2018, 08:32
Communicatie is de basis voor vertrouwen binnen een groep. Deze training heeft daar zeer zeker aan toegedragen. Naar de klant toe staan we nu sterker om nog klantgerichter te kunnen communiceren.
8,0
MARIEKE ZWIJNENBERG, WELBIONS
vrijdag 20 april 2018, 09:55
Onlangs de workshop klantgerichte gesprekken gevoerd en dan merk je dat je het soms in een gesprek toch slimmer aan kunt pakken dan je nu soms in de praktijk doet. Ik heb handige tips gekregen die ik nu kan toepassen!
9,0
NICOLE VAN WIETMARSCHEN, WELBIONS
woensdag 18 april 2018, 13:11
Ik dacht dat ik al zeer bedreven was in het voeren van klantgesprekken maar in deze training heb ik een aantal tips gekregen waardoor het nog beter gaat!
8,0
KITTY VAN DER GEEST, NAKTUINBOUW
donderdag 22 maart 2018, 12:21
Iedereen zou een training beter communiceren moeten volgen, het is goed om te weten hoe je op bepaalde situaties kan reageren. De trainer geeft hier een goed handvat voor aan.
9,0
WIJNANDA VAN DE GRIFT, PATRIMONIUM WOONSERVICE
dinsdag 20 februari 2018, 12:44
Een informatieve training met leuke theorie en veel praktijk! Weer eens buiten je comfortzone komen, bij deze training is dat absoluut een aanrader. Spannend om zelf een gesprek te voeren, maar zo interessant om te zien dat soms met kleine aandachtpunten een gesprek zo veel beter kan. Alle kennis is zakelijk toe te passen, maar ik neem ook zeker wat tips mee naar huis!
8,0
GREG ALVAREZ, GEMEENTE WEERT
donderdag 8 februari 2018, 17:17
Een training die je echt niet wilt missen.
8,0
TOM VAN DER KLOOSTER, WATERSCHAP SCHELDESTROMEN
maandag 27 november 2017, 12:54
Een bruisende workshop waarbij een ieder de kans krijgt om zijn/haar uitdaging aan te gaan waarbij gevoeligheden binnen de groep openlijk besproken kunnen worden.
8,0
DOMINIQUE STURM, WATERSCHAP SCHELDESTROMEN
maandag 27 november 2017, 10:55
Een leuke en leerzame training. Een training waar iedereen iets van op kan steken en leren. Leuk om te werken met een acteur i.c.m. de tips en tricks die je gelijk kunt toepassen
8,0
ÇAGDAS ASLANTÜRK, GEMEENTE PUTTEN
maandag 20 november 2017, 08:56
Ik heb deelgenomen aan Workshop Beter gesprekken voeren. Gesprekken voeren is voor voor vele een vanzelfsprekendheid, maar het "beter" voeren van gesprekken is voor ieder een uitdaging. Met het volgen van deze workshop streef je naar een excellent gesprek.
8,0
SASKIA HAKSTEGE, PROWONEN, KANTOOR BORCULO
woensdag 8 november 2017, 08:36
Met de workshop betere gesprekken voeren frissen we onze vaardigheden op, krijgen we tips op maat en oefenen we om de praktijk te voelen. We trainen regelmatig op communicatieve vaardigheden zodat we onze huurders een goede ervaring kunnen geven. Bovendien is het ook erg leuk!
8,0
KATHARINA OOSTERHUIS, GEMEENTE ALMERE
woensdag 1 november 2017, 15:11
Met een zin: Prachtige training om een communicatieprobleem op een andere manier te doorbreken.
10,0
PETER BUIJS, SNELSTART
dinsdag 19 september 2017, 10:46
Deze training heeft ervoor gezorgd dat wij betere gesprekken kunnen voeren met onze klanten, waardoor wij meer klantwaarde kunnen toevoegen.
8,0
ANJA PLAATSMAN-TJEPKEMA, SNELSTART
vrijdag 8 september 2017, 13:52
Workshop Betere Gesprekken Voeren, is een aanrader voor iedereen die klanten contact heeft. Ook zijn de tips goed te gebruiken in de dagelijkse omgang met mensen.
8,0
JENNY VAN DER SLIKKE, SNELSTART
vrijdag 8 september 2017, 12:06
De training van Loo van Eck is interessant en leerzaam. Het is mogelijk om diverse rollenspellen met een acteur te oefenen. Dit is zeker leerzaam en vooral omdat bepaalde situaties regelmatig in de praktijk zelf naar voren komen. Na een gesprek wordt er uitgebreid geavaleerd en ontvang je ook handige tips en tricks.
8,0
CHARLES SCHREURS, GEMEENTE AMSTELVEEN-AALSMEER
dinsdag 25 juli 2017, 14:45
Als je denkt dat je goede gesprekken kunt voeren is de training Betere Gesprekken Voeren echt iets voor jou! Dingen die je in een gesprek nu als vanzelfsprekend beschouwd ga je opeens met heel andere ogen zien.
8,0
KARLIEN KOOPS-LUITJES, TREANT ZORGGROEP
woensdag 21 juni 2017, 11:15
Zelfkennis opdoen. Dat je in een spiegel kunt kijken tijdens zo'n training. De manier waarop je soms lastige gesprekken kunt opbouwen. En ook dat blijkt dat je een aantal dingen van nature wel doet, maar dat je je er nu van bewust wordt. En ook hele simpele tips kunnen een groots effect hebben.
8,0
MADELON MULDER, OUDEDAGSVOORZIENING
woensdag 21 juni 2017, 11:14
Iedereen leert hiervan! Door te oefenen en feedback te krijgen, verbeter je jezelf. Daarnaast kan de trainer je goed inzicht geven in wat jou gedrag voor invloed heeft op de klant