8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 112 evaluaties
7,0
YVONNE KUIKEN, PORTAAL HOOFDKANTOOR
woensdag 12 mei 2021, 09:35
Leuke leerzame training en goede trainer. Veel geleerd!
7,0
DOLORES NIERICKER, MIDDIN
maandag 11 januari 2021, 09:20
Social media is tegenwoordig een belangrijk platform voor communicatie. Deze training heeft mij zeker geleerd op welke manier ik een boodschap kort en bondig en ook duidelijk kan overbrengen. Zo voorkom je onnodige discussies en miscommunicatie.
8,0
LAURA GRAAF, GEMEENTE TEXEL
vrijdag 18 december 2020, 09:23
Een absolute aanrader voor iedereen die helder en bondig wil leren schrijven!
8,0
REINIER PEIJNENBORG, ZILVEREN KRUIS
woensdag 10 juni 2020, 15:26
Wil je betrouwbaar en deskundig overkomen? Doe dan de cursus vertrouwd communiceren. In minder dan 5 uur tijd krijgt je schrijfstijl een geweldige upgrade!
9,0
SEDA UNAL, HW WONEN
dinsdag 11 februari 2020, 08:19
Een leuke en leerzame training. Wil je een uitdaging aan met jezelf, dan is deze training een leuke manier om de communicatie begrijpelijk te houden voor je klanten. Vermijd onbegrijpelijke vaktaal!
10,0
LINEKE VAN DALEN-DE GEUS, HW WONEN
dinsdag 11 februari 2020, 07:48
Fijne training gehad van LVE. Was fijn om met eigen gemaakte teksten aan de slag te gaan zodat de praktijk aansloot bij de theorie en je het direct toe kan passen op je eigen schrijfstijl.
9,0
MONIQUE TIJS, GEMEENTE WIJK BIJ DUURSTEDE
vrijdag 29 november 2019, 15:40
Leuke training waarna je direct aan de slag wilt om reacties te geven op social media
8,0
SASKIA KUIJPERS, GEMEENTE WIJK BIJ DUURSTEDE
donderdag 28 november 2019, 11:44
De eendaagse cursus webcare is een echte aanrader voor iedereen die zich met social media bezighoudt voor bedrijf of gemeente. Je denkt dat jouw teksten prima zijn. Maar .... op een leuke, informele manier leer je dat je eigen teksten echt nog wel verbeterd kunnen worden. Juist omdat je met eigen teksten oefent is het zo leerzaam. Dus ... schrijf je in!
8,0
RIA VINK, GEMEENTE URK
dinsdag 26 november 2019, 16:08
Volg de training Webcare bij Loo van Eck om nog beter te kunnen reageren op reacties via social media!
9,0
LISANNE BOUMA, DELTAWONEN
maandag 30 september 2019, 12:13
Praktisch, energiek en origineel. Een fijne training, met veel voorbeelden en opdrachten. Daarnaast is er volop ruimte om op een ontspannen manier met elkaar het gesprek aan te gaan. Ik zou de training zeker aanraden!
8,0
JEROEN NIEUWENHUIS, DELTAWONEN
vrijdag 27 september 2019, 12:44
Met de training Webcare hebben we geleerd hoe wij digitaal met onze klanten communiceren. We kunnen verder groeien naar een exellente dienstverlening via nieuwe kanalen met een tone of voice die past bij onze klant.
9,0
MARTINE DEKKER, DELTAWONEN
donderdag 26 september 2019, 10:02
Een hele interessante cursus, gegeven door een energieke docent. Geeft eye-openers over hoe je zelf communiceert, hoe snel je aannames doet en hoe je platte tekst kunt laten leven.
9,0
ANNELIE LANGSTRAAT, GEMEENTE HOEKSCHE WAARD
vrijdag 14 juni 2019, 13:23
Ik raad een ieder aan om deze training te volgen. Het heeft mij geleerd om niet meer onzeker te zijn in mijn antwoorden op allerlei vragen die via de webcare worden gesteld.
8,0
ELS REEK, GEMEENTE OUD-BEIJERLAND
vrijdag 7 juni 2019, 15:28
Deze training is fijn, als je met meer zelfvertrouwen wilt reageren op webcare berichten. Je leert op een laagdrempelige manier, met oefeningen je beter te verwoorden.
9,0
ILSE VAN HOORN, GEMEENTE HOEKSCHE WAARD
vrijdag 7 juni 2019, 10:59
Doe deze cursus! Je blijft bij, leert een hoop op social mediagebied maar zeker om de klanten zo goed mogelijk, duidelijke mogelijk, snel van hun informatie te kunnen voorzien.
8,0
JOKE JAARSVELD, WONENBREBURG TILBURG
dinsdag 12 februari 2019, 08:41
Ben je net begonnen in je bedrijf met het beantwoorden van Social Media? Ben je al langer bezig en ben je op zoek naar dat beetje extra? Volg dan deze training. Hij is leuk, leerzaam en interactief!
8,0
CINDY SCHULZE, GEMEENTE ARNHEM
donderdag 8 maart 2018, 15:06
Het was een goede, leuke en interessante training
8,0
YOLANDA DE HAAN, GEMEENTE ARNHEM
woensdag 28 februari 2018, 13:40
Hoe reageer je op vragen, opmerkingen, klachten én complimenten van je klanten op social media? Hoe help je mensen in een chatbericht met hun vraag? Hoe achterhaal je de achterliggende behoefte achter een boos twitterbericht? En wanneer kun je met humor reageren? Dat - en meer - leer je tijdens deze training!
8,0
SYLVIA SCHELLINGERHOUT, WOONFORTE
donderdag 3 augustus 2017, 15:13
Eigentijdse workshop die je goed op weg helpt!
8,0
ROZANNE SMIT, STICHTING INTERMARIS
donderdag 27 juli 2017, 12:07
Wij hebben de webcaretraining ervaren als zeer leerzaam. De trainer wist met zijn enthousiasme en praktische toepassingen iedereen goed bij de les te houden. Wij gaan met plezier aan de slag met de tips, om onze webcare naar een nog hoger niveau te krijgen!
8,0
TRUDY GOUDRIAAN, WOONFORTE
donderdag 13 juli 2017, 14:41
Dankzij de training bij LVE is een lastige tweet of facebook bericht beantwoorden geen "zware klus"meer
9,0
MIRJAM STORKEN, WOONFORTE
donderdag 13 juli 2017, 13:24
Eindelijk een cursus die je direct kan toepassen! Duidelijke uitleg
9,0
JOSÉ VAN KOPEREN, WOONFORTE
donderdag 13 juli 2017, 12:43
Leervol, leuk en lachen. Dat is hoe ik de training vond. Grappige voorbeelden, veel bruikbare (schrijf)tips en de mogelijkheid om in groepjes met elkaar te oefenen waren ingrediënten voor een superleuke training. Heb er veel aan gehad en maak graag gebruik van de tips. Dankzij de training zijn sommige dingen toch niet meer zo 'eng'. Dank jullie wel!
8,0
MICHAELA DE JONG, WOONFORTE
donderdag 13 juli 2017, 11:58
Social media nog een stap te ver? Bang voor negatieve reacties? In deze cursus leerden de medewerkers van ons KCC meer over het verschil tussen het schrijven van een brief en schrijven op social media. Over inleven, mee bewegen, het helder brengen van de boodschap en een goede afsluiting van een bericht. Door dit praktisch te oefenen op de pc, met vragenstellers (huurders) en beantwoorders (corporatie) werd het concreet en gaat het leven. Nu, 2 weken verder, plukken we hier al de vruchten van.
8,0
ELLEN DEKKER, GEMEENTE HEERHUGOWAARD
dinsdag 23 mei 2017, 10:06
Taalkundige training. Ben je op zoek naar een leerzame training over communiceren op social media? Dan raad ik je de training "Webcare in de praktijk" aan. Deze training wordt gegeven door bureau Loo van Eck uit Ede. Zij nemen je mee op reis door de social media en leren je hoe jij je klant digitaal en online op een vernieuwende wijze te woord kan staan.