8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 121 evaluaties
0,0
MEVROUW RAMNARAIN, IMK OPLEIDINGEN
donderdag 9 mei 2019, 09:23
Een enorm handige en leerzame training om toe te passen in je dagelijkse werkzaamheden. Het vergt toch een andere manier van communiceren, als klanten je via de chat benaderen. Goed om op de hoogte te zijn van alle do's and dont's, zodat je niet de plank misslaat! Een aanrader!
0,0
DE HEER SCHOUTEN, NATIONALE NEDERLANDEN
woensdag 8 mei 2019, 09:17
Training op maat gemaakt, uitgedragen met groot enthousiasme én passie! Een dikke aanrader voor ieder bedrijf dat moeite heeft haar klanten op de juiste manier te bereiken.
9,0
PRISCILLA HENDRIKS, ACERTA CVBA
woensdag 9 januari 2019, 07:35
Zeer leerrijke en aangename training. Met veel tips en tricks en praktijkvoorbeelden. Deze training geeft een meerwaarde aan hoe je nog beter kunt chatten/whatsappen.
8,0
JAN ENDEVELD, GEMEENTE MONTFERLAND
maandag 2 juli 2018, 11:02
Duidelijke en zinvolle training geleid door een trainer met de juiste capaciteiten.
8,0
SUSAN NEERVOORT, GEMEENTE MONTFERLAND
donderdag 28 juni 2018, 09:43
Ik zou deze training zeker aanbevelen, het geeft je meer handvaten en tips om een goed chatbericht neer te zetten.