8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 135 evaluaties
9,0
NICKY LEYSSENS, VAB NV
vrijdag 27 augustus 2021, 09:55
Super leuk en interactief, veel bijgeleerd!
9,0
MARIJKE SOEBHAN, HARTSTICHTING
donderdag 26 augustus 2021, 16:24
Ik vond het een hele leerzame training. Wat ik als prettig heb ervaren is dat het interactief was en dat je zelf ook kon oefenen
9,0
VOYCA BRONSGEEST, HARTSTICHTING
donderdag 26 augustus 2021, 12:16
Ik vond de training leerzaam en duidelijk. Er was een goede interactie tussen de coach en de deelnemers. Je bent ook zelf direct actief bezig met het veranderen/beoordelen van chats.
7,0
RACHELLE HULST, LAURENTIUS WONEN
woensdag 25 november 2020, 13:21
Een hele fijne training waar je de basis van een goed Whatsapp gesprek leert. Oefeningen die we moesten doen werden goed uitgelegd en besproken achteraf.
8,0
MONIQUE NARAIN, LAURENTIUS WONEN
vrijdag 30 oktober 2020, 16:36
De Whatsapp training is een fijne duidelijke training. Na het doorlopen van de e-learning kun je een goed opgebouwd whatsapp gesprek voeren met klanten.
8,0
GEKE HAANDRIKMAN, VOLANDIS
donderdag 29 oktober 2020, 13:00
Deze training kan bijdragen aan een goed chatgesprek die voldoet aan de eisen van de werkgever.
8,0
FEMKE STEIGSTRA, CADIX
dinsdag 14 januari 2020, 09:46
Tijdens de training Chatten met de Klant van Loo van Eck leer je op een praktijkgerichte manier hoe je écht contact maakt met je klant.
9,0
SANNE VAN HOOFF, NR7FINANCE B.V.
maandag 13 januari 2020, 12:11
Ik heb de training 'chatten' en 'e-mailen' gevolgd bij Loo van Eck. Interessante content die heel duidelijk wordt uitgelegd en waar uitgebreid de tijd voor wordt genomen om over te brengen. De trainer is enthousiast en heeft zeker de benodigde kennis om een goede training aan te bieden.
10,0
BIANCA JANSEN, GEMEENTE MONTFERLAND
woensdag 9 oktober 2019, 08:28
Ik ben blij dat ik doormiddel van deze cursus weet wat ik wel en niet goed doe. De chatgesprekken worden zo steeds mooier en beter.
8,0
CHRISTINE VAN LEEUWEN-KLUMPERS, GEMEENTE DEN HAAG
dinsdag 3 september 2019, 10:35
De training werd op een enthousiaste wijze gegeven met een vleugje humor. Tijdens de training werkten we in groepjes aan opdrachten waarbij je ook je collega's weer wat beter leert kennen. Ik heb veel geleerd en tips meegekregen die ik meteen heb kunnen toepassen de volgende dag in mijn werk!
8,0
WENDY SCHOLTEN, FRAUDEHELPDESK
vrijdag 28 juni 2019, 12:29
Ik ben zeer enthousiast over de training. Had voor de training nog nooit gewerkt met chat en door de training was het goed te doen. Ook veel handige tips gekregen die zeker toegepast kunnen worden.
9,0
PRISCILLA HENDRIKS, ACERTA CVBA
woensdag 9 januari 2019, 07:35
Zeer leerrijke en aangename training. Met veel tips en tricks en praktijkvoorbeelden. Deze training geeft een meerwaarde aan hoe je nog beter kunt chatten/whatsappen.
8,0
JAN ENDEVELD, GEMEENTE MONTFERLAND
maandag 2 juli 2018, 11:02
Duidelijke en zinvolle training geleid door een trainer met de juiste capaciteiten.
8,0
SUSAN NEERVOORT, GEMEENTE MONTFERLAND
donderdag 28 juni 2018, 09:43
Ik zou deze training zeker aanbevelen, het geeft je meer handvaten en tips om een goed chatbericht neer te zetten.
8,0
RACHEL HAURISSA-BELKOUDIA, WONINGSTICHTING ROCHDALE
woensdag 18 oktober 2017, 14:12
Een leerzame interactieve training. Super wanneer de chat als onderdeel van communicatie naar de klant toe nog nieuw is. Maar ook ervaren 'chatters' hebben zeker baat bij deze training.
9,0
LATIFA IBNOU BRAHIM, WONINGSTICHTING ROCHDALE
woensdag 18 oktober 2017, 12:38
Een verfrissende training over hoe je efficiënt met webcare om kunt gaan!
8,0
MONIQUE DE JONG-PEES
maandag 31 juli 2017, 07:19
Mooie cursusdag gehad, van Stefan. Alle chat do en don'ts besproken in een relaxte sfeer. Vol enthousiasme aan de slag, na zo'n eerlijke trainingsdag. Taal en positieve energie getankt, klaar voor de chatomgeving.
9,0
BIANCA LEUPEN, KATHOLIEKE RADBOUD UNIVERSITEIT NIJMEGEN
maandag 8 mei 2017, 09:55
Ik vind Loo van Eck een zeer goed trainingsbureau. Ik heb inmiddels diverse training gevolgd. Alle trainers hebben veel kennis van communicatie en gevoel voor mensen. Daardoor zijn de trainingen helder en inspirerend.
7,0
CHRIS GROENEWEG, GEMEENTE HOLLANDS KROON
donderdag 10 maart 2016, 08:39
interessante workshop voor nuttige tips
7,0
LONNEKE MULDER, COOPERATIE UNIVÉ U.A.
maandag 1 februari 2016, 12:57
Leuke interessante training die veel meerwaarde biedt voor bedrijven die willen beginnen met chatten.