8,1
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 7182 evaluaties
9,0
KAREN BASILIO, MITROS
donderdag 3 september 2020, 17:15
Ik vond de training Klantgericht schrijven leuk en leerzaam. De trainer legt de regels duidelijk uit. De video's waren ook prettig en helder. Ik vond het ook fijn dat ik direct feedback van de trainer kreeg.
9,0
BIANCA WISSE, GEMEENTE VLISSINGEN
maandag 31 augustus 2020, 20:28
ik vond deze manier van trainen zeer prettig. Het is zeer efficiënt; door een training op afstand, ben je minder tijd kwijt, terwijl je goed gefocust kan blijven op de lesstof. Het is fijn dat onze ondersteuningsplannen en beschikkingen verwerkt waren in deze training. Hierdoor wordt het een zeer praktische training waarin tools gegeven worden, die wij meteen kunnen toepassen.
9,0
YANNICK SIX, GEMEENTE KRIMPENERWAARD
maandag 31 augustus 2020, 16:12
Het is een erg fijne training. Op een enthousiaste manier wordt je geleerd hoe je komt tot heldere voorstellen voor het college en de raad. De praktische tips zijn daarbij erg behulpzaam!
8,0
CASPER VAN DER WOUDEN, MITROS
maandag 24 augustus 2020, 10:44
Met plezier heb ik deze digitale training Klantgericht Schrijven gevolgd. Door de heldere uitleg en de persoonlijke feedback heb ik er vertrouwen in dat de brieven en e-mails die ik in de toekomst verstuur nog leesbaarder zijn.
8,0
DITTY NIEUWENHUIZE, GEMEENTE VLISSINGEN
maandag 24 augustus 2020, 08:39
Leuke en leerzame training. Laagdrempelig met ruimte voor eigen werk.