8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 6789 evaluaties
9,0
JACK BORREMANS, LNBB ACTUARISSEN + PENSIOENCONSULTANTS
donderdag 7 maart 2019, 14:23
De training Brieven en e-mails schrijven is voor iedereen die als vakinhoudelijk specialist werkt, een eye-opener. Je leert hoe je complexiteit toch eenvoudig en overzichtelijk kan verwoorden. Een fijne training kortom, met een goede trainer.
8,0
MARISKA MENTINK, GEMEENTE LOCHEM
donderdag 7 maart 2019, 13:05
Wil je leren hoe je vlot, duidelijk en actief schrijft? Doe dan mee aan deze training!
8,0
MANON KUYPER, GEMEENTE RHENEN
woensdag 6 maart 2019, 09:09
Loo Van Eck is een trainingsbureau die kundige adviezen geeft en je je laat verplaatsen in de klant. Je leert begrijpelijke taal gebruiken in plaats van ambtelijke. Bedankt voor de cursus. Ik heb veel geleerd.
8,0
MICHELLE BROERS, YMERE
dinsdag 15 januari 2019, 09:21
De training is voor mij als werknemer van Ymere erg handig. Dit is zo omdat ik veel brieven en teksten moet schrijven naar klanten. Ik weet nu hoe ik dit duidelijk kan opstellen en leesbaar maak voor alle klanten. Ik zal het geleerde in de training vaak toepassen in mijn werk.
8,0
ASTRID VAN GISBERGEN, WONINGSTICHTING DE ZALIGHEDEN
donderdag 20 december 2018, 11:56
Ik heb de training klantgericht schrijven gevolgd bij LvE. Een interessante cursus waar je ook werkelijk iets aan hebt. Naast de opbouw van de brief en e-mail krijg je handvaten om je boodschap zo duidelijk mogelijk te verwoorden zodat je klant je begrijpt. Deze cursus is voor iedereen die klantcontact heeft een echte aanrader!