8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 6722 evaluaties
8,0
MICHELLE BROERS, YMERE
dinsdag 15 januari 2019, 09:21
De training is voor mij als werknemer van Ymere erg handig. Dit is zo omdat ik veel brieven en teksten moet schrijven naar klanten. Ik weet nu hoe ik dit duidelijk kan opstellen en leesbaar maak voor alle klanten. Ik zal het geleerde in de training vaak toepassen in mijn werk.
8,0
ASTRID VAN GISBERGEN, WONINGSTICHTING DE ZALIGHEDEN
donderdag 20 december 2018, 11:56
Ik heb de training klantgericht schrijven gevolgd bij LvE. Een interessante cursus waar je ook werkelijk iets aan hebt. Naast de opbouw van de brief en e-mail krijg je handvaten om je boodschap zo duidelijk mogelijk te verwoorden zodat je klant je begrijpt. Deze cursus is voor iedereen die klantcontact heeft een echte aanrader!
8,0
ERNA TEN HAVE, GEMEENTE HELMOND
dinsdag 18 december 2018, 08:29
Aanrader, zou iedereen moeten doen! We doen het voor de lezer, niet voor onszelf.
10,0
JANNEKE NIJHOLT, WOONSTICHTING VECHTHORST
maandag 8 oktober 2018, 13:00
De training Eigentijds en Servicegericht Corresponderen is een praktische training, waarmee je snel je klantgerichtheid in schriftelijke communicatie kunt verbeteren. Je leert in korte tijd hoe je je communicatie effectiever kan maken door te schrijven op het niveau dat je klanten prettig vinden. De training houdt je een spiegel voor over je eigen taalgebruik en geeft ook handvatten hoe je dat in de praktijk kunt aanpassen. Zinvol om te volgen voor iedereen die schriftelijk communiceert en zeker ook leuk als je van taal houdt.
8,0
JAN DE BRUIJN, SERVICECENTRUM DRECHTSTEDEN
vrijdag 5 oktober 2018, 09:06
In deze cursus leer je om je brieven en e-mailberichten beter in te delen. Je meer te verplaatsen in de lezer. Vriendelijker op te stellen en afscheid te nemen van de ouderwetse en formele standaardzinnen uit ambtenarenland.