8,1
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 6831 evaluaties
8,0
EVANNE KOCH, WOONSERVICE
dinsdag 14 mei 2019, 12:00
Na het volgen van deze cursus ben ik helemaal gemotiveerd om mijn schrijfstijl aan te passen. Ik heb leuke en leerzame tips ontvangen om mijn brieven leesbaar te maken voor iedereen!
8,0
BERT HOEKMAN, GEMEENTE NOORDOOSTPOLDER
maandag 13 mei 2019, 10:41
Door het volgen van de training ben je in staat om sneller tot de kern van de zaak te komen, zonder te vervallen in lange verwarrende zinnen of ambtelijk taalgebruik.
9,0
GRIETIEN DE JONGH, GEMEENTE HOEKSCHE WAARD
dinsdag 30 april 2019, 15:20
Loo van Eck, bedankt voor de goede training Klantgericht Schrijven! Lieke begeleidde onze groep op een geweldige manier. Dankzij haar kennis, tips en de door ons aangeleverde praktijkvoorbeelden leidde dit tot waardevolle discussies. Het heeft me meer bewust gemaakt van mijn manier van schrijven. Na deze 2 inspirerende dagdelen is de leesbaarheid van mijn brieven en e-mails zeker verbeterd.
9,0
WENDY VOS, GEMEENTE HOEKSCHE WAARD
maandag 29 april 2019, 13:26
Iedereen die klantgericht wil leren schrijven, raad ik aan deze training te volgen. De training wordt op een vlotte en interactieve manier gegeven. En met leuke en goede voorbeelden, waardoor alle stof makkelijker blijft hangen. Heldere uitleg, met een goede balans tussen theorie en oefenstof. Je ziet duidelijk de meerwaarde om deze manier van klantgericht schrijven ook echt toe te passen in de praktijk!
8,0
MONIQUE VERMEULEN, TABLIS WONEN
donderdag 18 april 2019, 08:58
Deze workshop brengt je stukje dichter naar het schrijven van nu. Goede uitleg over zinsopbouw, woordgebruik en alinea's in de brieven en mails maken het makkelijker!