8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 104 evaluaties
9,0
PRISCILLA HENDRIKS, ACERTA CVBA
woensdag 9 januari 2019, 07:35
Zeer leerrijke en aangename training. Met veel tips en tricks en praktijkvoorbeelden. Deze training geeft een meerwaarde aan hoe je nog beter kunt chatten/whatsappen.
8,0
JAN ENDEVELD, GEMEENTE MONTFERLAND
maandag 2 juli 2018, 11:02
Duidelijke en zinvolle training geleid door een trainer met de juiste capaciteiten.
8,0
SUSAN NEERVOORT, GEMEENTE MONTFERLAND
donderdag 28 juni 2018, 09:43
Ik zou deze training zeker aanbevelen, het geeft je meer handvaten en tips om een goed chatbericht neer te zetten.
8,0
RACHEL HAURISSA-BELKOUDIA, WONINGSTICHTING ROCHDALE
woensdag 18 oktober 2017, 14:12
Een leerzame interactieve training. Super wanneer de chat als onderdeel van communicatie naar de klant toe nog nieuw is. Maar ook ervaren 'chatters' hebben zeker baat bij deze training.
9,0
LATIFA IBNOU BRAHIM, WONINGSTICHTING ROCHDALE
woensdag 18 oktober 2017, 12:38
Een verfrissende training over hoe je efficiënt met webcare om kunt gaan!