8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 125 evaluaties
8,0
MEVROUW SCHOLTEN, FRAUDEHELPDESK
vrijdag 28 juni 2019, 12:29
Ik ben zeer enthousiast over de training. Had voor de training nog nooit gewerkt met chat en door de training was het goed te doen. Ook veel handige tips gekregen die zeker toegepast kunnen worden.
9,0
PRISCILLA HENDRIKS, ACERTA CVBA
woensdag 9 januari 2019, 07:35
Zeer leerrijke en aangename training. Met veel tips en tricks en praktijkvoorbeelden. Deze training geeft een meerwaarde aan hoe je nog beter kunt chatten/whatsappen.
8,0
JAN ENDEVELD, GEMEENTE MONTFERLAND
maandag 2 juli 2018, 11:02
Duidelijke en zinvolle training geleid door een trainer met de juiste capaciteiten.
8,0
SUSAN NEERVOORT, GEMEENTE MONTFERLAND
donderdag 28 juni 2018, 09:43
Ik zou deze training zeker aanbevelen, het geeft je meer handvaten en tips om een goed chatbericht neer te zetten.
8,0
RACHEL HAURISSA-BELKOUDIA, WONINGSTICHTING ROCHDALE
woensdag 18 oktober 2017, 14:12
Een leerzame interactieve training. Super wanneer de chat als onderdeel van communicatie naar de klant toe nog nieuw is. Maar ook ervaren 'chatters' hebben zeker baat bij deze training.