8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 427 evaluaties
9,0
CHRISTINE PEEREBOOM, NATIONALE HYPOTHEEK GARANTIE
donderdag 6 februari 2020, 13:23
Een leuke training voor teams en bedrijven die helder en effectief naar hun klanten willen zijn. Met leuke oefeningen wordt je aan het denken gezet en krijg je praktische tools. Duidelijke mails, krachtige chats en fijne telefoongesprekken zijn het resultaat van een kleine inzet.
9,0
JAY DE JAGER, VAN ESSEN ICT
vrijdag 22 november 2019, 08:50
Ik heb deze communicatietraining als positief ervaren. Erg goede en ervaren trainer met een fantastische acteur die je op je zwakke plekken aanpakt om zo je verbeterpunten in te gaan zien en tips over te krijgen.
9,0
GHYSLAINE VAN DER SLOOT, GEMEENTE 'S-HERTOGENBOSCH
vrijdag 28 juni 2019, 08:30
Ik had moeite met de regie houden in een gesprek maar met de handvaten die ik in de cursus heb gekregen sta ik sterker in mijn schoenen.
10,0
NANCY OOSTERLING, GEMEENTE 'S-HERTOGENBOSCH
dinsdag 25 juni 2019, 09:06
De ochtend cursus was enorm leerzaam en de actrice deed het enorm goed. Ik heb heel veel geleerd over hoe ik aan de telefoon bepaalde zaken het beste kan afhandelen. Ik zou het iedereen aanraden.
8,0
MARTINE VAN DEN HEUVEL, RUGZORG NEDERLAND
maandag 17 juni 2019, 13:50
Wij hebben een op maat gemaakte training gevolgd over het houden van goede (telefoon)gesprekken. De trainer heeft ons een aantal handvaten aangereikt waarmee wij elk (telefoon)gesprek in de toekomst in de juiste banen kunnen leiden en er een positieve ervaring van kunnen maken.