8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 427 evaluaties
8,0
WILMA NIKS - POPPEMA, TREANT ZORGGROEP
dinsdag 5 maart 2019, 15:13
Met de cursus klantvriendelijk telefoneren kun je op een veilige manier leren en oefenen om met klanten om te gaan. Je kunt zelf de casus aangeven en de emotie die je de acteur wilt laten spelen 'bestellen'. Je krijgt hierbij ondersteuning en feedback en tips.
8,0
CLAUDIA ROELFSMA, ABMA SCHREURS NOTARISSEN
maandag 4 maart 2019, 20:30
Ik vond het leerzaam leuk gezellig en ga er zeker mee aan de slag als telefoniste...
8,0
MARIANNE TWIKKELER, TREANT ZORGGROEP
maandag 25 februari 2019, 07:20
De kracht van een goed gesprek zit in kennis en details. Door de wijze waarop deze cursus is opgezet krijg je deze kennis en krijg je oog voor de details van een goed gesprek.
9,0
JOHN BERGER, DE EFTELING
donderdag 20 september 2018, 09:46
Men is nooit te oud om (bij) te leren. Met Loo van Eck blijf je de gast (klant) een stapje voor.
7,0
HELLEN GEERTSEMA, DE KOMPANJIE
dinsdag 26 juni 2018, 10:53
Fijne training gehad, veel gelachen maar ook veel geleerd!