8,0
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 427 evaluaties
10,0
MEVROUW OOSTERLING, GEMEENTE 'S-HERTOGENBOSCH
dinsdag 25 juni 2019, 09:06
De ochtend cursus was enorm leerzaam en de actrice deed het enorm goed. Ik heb heel veel geleerd over hoe ik aan de telefoon bepaalde zaken het beste kan afhandelen. Ik zou het iedereen aanraden.
8,0
MEVROUW VAN DEN HEUVEL, RUGZORG NEDERLAND
maandag 17 juni 2019, 13:50
Wij hebben een op maat gemaakte training gevolgd over het houden van goede (telefoon)gesprekken. De trainer heeft ons een aantal handvaten aangereikt waarmee wij elk (telefoon)gesprek in de toekomst in de juiste banen kunnen leiden en er een positieve ervaring van kunnen maken.
9,0
MEVROUW VAN VARIK, GEMEENTE 'S-HERTOGENBOSCH
woensdag 22 mei 2019, 08:33
Deze training is erg leerzaam. Door de persoonlijke casussen die worden nagebootst pak je echt jouw probleem aan.
8,0
MEVROUW WITTENS, GEMEENTE 'S-HERTOGENBOSCH
dinsdag 21 mei 2019, 09:05
Ik vond het een hele leuke leerzame training waarin ik heb geleerd om toch de regie in mijn gesprek te houden door gesprekken te oefenen met de actrice, hier kreeg ik ook de tips die ik kan gebruiken in mijn werk, ook van collega's kreeg ik tips, wat ik erg prettig vond.
8,0
WILMA NIKS - POPPEMA, TREANT ZORGGROEP
dinsdag 5 maart 2019, 15:13
Met de cursus klantvriendelijk telefoneren kun je op een veilige manier leren en oefenen om met klanten om te gaan. Je kunt zelf de casus aangeven en de emotie die je de acteur wilt laten spelen 'bestellen'. Je krijgt hierbij ondersteuning en feedback en tips.