8,5
GEMIDDELDE BEOORDELING
uit 235 evaluaties
9,0
MONICA ISSELT, GEMEENTE ALMERE
donderdag 23 september 2021, 09:55
Leerzaam en je kan het gelijk hanteren. Nogmaals bedankt.
7,0
NOUAL AOULAD ABDELAZIZ, GEMEENTE ALMERE
donderdag 23 september 2021, 09:55
leerzaam nuttig gelijk ook erg confronterend.
10,0
LARISA KALIJAN, GEMEENTE ALMERE
woensdag 22 september 2021, 12:40
Duidelijke training, het houd je wel een spiegel voor en dat is uiteraard goed, wel eng soms maar het laat je denken over hoe je dingen aanpakt
8,0
SARITA TE VREDE-TDLOHREG, GEMEENTE ALMERE
donderdag 4 februari 2021, 10:53
Ik vond de training leuk en leerzaam. De tips die gegeven werden, daar kan ik wat mee. Het was fijn te horen op welke wijze mijn collega's om gaan met bepaalde situatie. Al met al zeer leerzaam voor mij. Pluim voor Lotte en collega
8,0
PEGGY SOERDJPAL, GEMEENTE ALMERE
maandag 1 februari 2021, 10:39
een fijne en duidelijke training alles werd stap voor stap uitgelegd en er was genoeg mogelijkheid om te oefenen met een rollenspel
9,0
INGRID BUURSTEDE, GEMEENTE ETTEN-LEUR
maandag 1 juli 2019, 13:27
Op een ludieke, leerzame manier kennis verwerven voor het voeren van goede gesprekken aan de telefoon/balie/interviews laat je verrassen door Loo van Eck. Het is zeker de moeite waard!
8,0
GONNY VAN RUMPT, CHRISTELIJKE HOGESCHOOL EDE (CHE)
donderdag 13 juni 2019, 12:05
Goede communicatie is van levensbelang om optimaal te kunnen functioneren.
8,0
HENK LANGERAK, CHRISTELIJKE HOGESCHOOL EDE (CHE)
woensdag 17 oktober 2018, 14:46
Goede, aantrekkelijke training die de vraag van de cursist centraal zet! Zeker doen!
8,0
KUBER VAN DER STAAIJ, CHRISTELIJKE HOGESCHOOL EDE (CHE)
maandag 15 oktober 2018, 07:57
Een verhelderende training communicatie, waar je van je eigen manier van communiceren bewust gemaakt wordt.
9,0
SIMONE VAN DER VLIET, GEMEENTE GULPEN-WITTEM
maandag 18 december 2017, 13:53
Goede praktijkgerichte training.
8,0
SIMONE KNAAP, GEMEENTE GULPEN-WITTEM
maandag 11 december 2017, 16:55
Een erg leerzame training, voor iedereen in een klantgerichte omgeving aan te bevelen!
9,0
JUDITH JONGEN, GEMEENTE GULPEN-WITTEM
maandag 11 december 2017, 09:59
Prima training, goede trainer die vragen goed begreep en belangrijk dat praktijk casussen worden besproken
9,0
ARENDA WREESMANN, GEMEENTE ALMERE
woensdag 8 maart 2017, 17:08
Verrassende inspirerende workshop waar iedereen die met mensen werkt iets van kan opsteken!
8,0
ELLY JURGENS, GEMEENTE ALMERE
donderdag 23 februari 2017, 16:24
Met een workshop word je weer bewust gemaakt van je eigen kundigheid , leer je weer bewust naar jezelf te kijken en welke technieken je kunt toepassen om nog alerter met de klanten om te gaan.
8,0
MONICA ISSELT, GEMEENTE ALMERE
woensdag 15 februari 2017, 22:53
Het was fijn om die training te volgen hoe met klanten om te gaan bij burgerzaken. Het ging over de houding van de klanten die erop uitgaan, dat ze goed geholpen worden en dat ze gehoord worden en de juiste antwoorden krijgen omdat ze dat belangrijk vinden. Er wordt van gemeente ambtenaren verwacht dat ze de nodige vaardigheden hebben om diensten te kunnen verlenen en daar rekent de klant op, Daarom is het belangrijk dat wij als medewerkers goede dienst willen verlenen aan onze klanten en dat ze met een tevreden gevoel naar huis kunnen gaan. Het is goed dat wij de training hebben gevolgd voor meer inzicht en goede aanpak.
8,0
MARIANNE HOFLAND, TBV WONEN
vrijdag 27 mei 2016, 09:00
Het is een waardevolle training die je eigenlijk veel eerder in je loopbaan zou moeten hebben gehad.